first day of my life

hemma igen.

Kategori: funderingar

Nu har vi varit hemma i några timmar, åkte från Malmö vid 9tiden imorse. Igår när Rickard och Sarah klev in i lägenheten med sina backpacks så satt vi vid köksbordet och de såg lagom förvånade ut :) haha. De ville iallafall ha oss kvar så vi gick till en sportbar som de gillar och åt. Jag och Rickard tog indiskt och de andra tog hamburgare av olika slag. Satt och delade på en flaska vin och hade det allmänt mysigt, de berättade om sin resa och sådär. Det blev dock en rätt tidig kväll då dem var trötta som fasen efter flyg och sånt :). Så vi tryckte in oss allihopa på madrasser och mös till os tills vi somnade :).

Vaknade och åkte förbi Lund och Martinas nya lägenhet på vägen hem. Jättefin och jättestor, där kommer dem trivas som tusan tror jag :). Fanns en walk in closet i ett av sovrummet så det blir väl catfight om vem som ska få det rummet kan jag tänka mig, haha. Det blir inflyttning den 31a augusti så då får vi åka ner dit och fixa, ska bli roligt.

Sen slockade jag rätt fort när vi åkt från Lund och sov ända till Mjölby, hur skönt som helst, men man är seg som tusan. Varit i stallet och pussat på Landola, ska tillbaka och fodra om en stund oxå, sen blir det en lugn kväll i soffan och somna tidigt. Ska packa upp och fixa lite med min overall nu oxå, bara en vecka kvar till nollningen börjar. På lördag eller söndag flyttar vi ner till Halmstad igen, ska bli så skönt att komma in i rutiner igen och ännu roligare att börja skolan :) Första veckorna har vi slappt schema så då ska jag försöka vikariera lite på dagis och så, få lite extrapengar.

Bäst jag äter något nu,

Kommentarer

  • elin säger:

    oo, ska syrran till lund, kul! du får säga till när du är nere och hälsar på, så kanske vi kan ses!

    2008-08-15 | 21:16:39
    Bloggadress: http://eelinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: