first day of my life

glömt bort,

Kategori: funderingar

Jag glömde bort bloggen litegrann... Men nu kom jag ihåg den igen :) Idag har det regnat precis heeeela dagen. Nu har det dessutom blivit storm så det går absolut inte att vara ute så jag ligger i sängen med filten på mig och kollar på en film jag laddat hem.

Vi trotsade vädret litegrann och stack till stallet förut men jag red i ridhuset så det var inte så farligt :)  Landola gillade inte regnet alls och fick ett täcke på sig så hon slipper frysa inatt och imorgon. Imorgon har vi lånat Alex av Jonna så vi ska ta en tripp ut i skogen tillsammans, hur mysigt som helst :)

Hittade ett bar marinblå chinos idag på stan som jag är jätteglad över, ska nog inviga dem imorgon när vi ska gå på bio jag, mamma och martina :) Arkiv X får det bli, jag vill se Mamma Mia men blev nerröstad så får vänta tills den kommer ut på internet istället...

Tompa kommer snart, han var tydligen förvisad hemifrån för hans föräldrar hade sällskap som skulle sova i hans rum. Snäll som man är får han ju såklart sova här, haha. Ska ta hand om honom lite extra idag för nu har han jobbat många dagar i rad och gått upp 6 så han är nog jättetrött, stackars !

Nu ska jag fortsätta kolla filmen,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: