first day of my life

vännerna.

Kategori: livet

Gårkvällen spenderades hos Camilla med henne och Emelie där vi åt godis och kollade på en skräckfilm som var rätt okej.. Inte den bästa jag sett men ändå rätt spännande, vet dock inte vad den hette.. Tompa fick komma och möta mig efter och sen tog vi en promenad längs Nissan i nästan en timme vid midnatt. Behövdes efter allt jag smällt i mig :). När Emelie gått hem och pluggat det sista inför tentan som hon har gjort idag så kom vi på något sätt in på hur länge jag skrivit blogg, och att jag har massor av inlägg från Lunarstorm som fortfarande finns kvar. HUR ROLIGT SOM HELST. Så när jag kom hem inatt sen så satt jag och läste om mina tankar sen 2001..Helt sjukt hur många år jag har nedskrivna på datorn. Nästa gång jag är hemma ska jag skriva ut alla inlägg genom Word och häfta ihop det i en liten bok. Tänk så underbart roligt att ha det om några år, det är så kul att läsa om allt man gjorde och alla problem som man hade :).. Så viktigt att ha någonting att se tillbaka på och se hur mycket som man faktiskt utvecklats..

Detta inlägg kommer från Maj 2003, då gick jag på gymnasiet fortfarande :)

SEX =/

Tis 6 maj 2003 10:27

Övrigt, 17 läsare totalt

"sex laxar i en laxask, sex laxar i en laxask, sex laxar i en laxask"

skolan, börjar kl 12:30 men sitter ändå här redan o fördriver min tid.
Eftersom det är strejk o vi inte får någon mat i skolan så har jag idag tagit mig friheten att ta med mig en minipizza att mumsa på. En halvtimme kvar, sen ska den slukas och upptas av min kropp.
pga av strejken kan man inte heller gå på toa eftersomn toalettpappret är slut så därför får man hålla sig till blåsan spricker.......
skolan luktar sopor och kräks och mat o toalett, men jag klagar abslout inte, så mcyket lärorikt man får ta del av o lära sig här på platen så måste man ju stå ut o gå på sina lektioner iallafall.

regnar ute, kallt o blött o eländigt!!

helgen ska joanna jobba på ica =(, trist men nödvändigt. Ska även försöka få tag i min chef föratt snacka schemat i sommar. Hon tror tydligen att5 jag ska jobba ALLA veckor på mitt sommarlov, men schi fick hon, jag ska absolut vara ledig minst 4 veckor... måste ju hinna vara social o ligga i varamon.

något mer som trycker mitt hjärta.... nee tror inte det!!

ska sälja hässen o käpa en större hässe, ska både bli kul o sorgligt.... men sånt e livet!!

bangladesh ligger risigt till, fattigdom o elände, o medan dom är där, sitter jag här i skolan som jag atr för givet vid en dator som alltid kan användas o jag ahr ett hus som inte läcker in eller går sönder när det blåser........ Livet kan avra bra otättvist ibland =(.

gotta run to class..... eller ska gå o käka förresten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: