first day of my life

tjejerna.

Kategori: livet

Igår var det fest hemma hos Emma. Det var jag, Emma, Thilda, Linn, Emelie och Madde. Alltså de tjejerna som jag känner bäst här nere i Halmstad och som betyder hur mycket som helst :). Vi har alltid så himla roligt tillsammans och igår var inget undantag. Skönsång, guitarhero, kortspel och bara en massa konstiga saker som vi hade för oss, haha. Det är underbart att kunna festa och vara precis som man vill utan att folk ska tycka och tänka en massa saker. Tillsammans med dem så är det bara att köra =).

Vid 00 drog vi iallafall mot stan och mårtenssons. Helt okej men så jävla mycket folk så fick lite smått panik. Efter 2 drog jag och tompa förbi nudelbaren och sen hem och däckade rätt fort i sängen :). idag är jag seeg men tagit en huvudvärkstablett och druckit massa vatten så känner mig rätt okej iallafall. Vi har städat lite och ska snart dra mot Maxi Flygstaden för att storhandla en massa :) Jihooo äntligen få fylla kyl och frys igen! Sen kan vi äta lyxigt i ett par veckor iallafall. Sen ska vi betala räkningar och slappa ikväll!!!

Sen ska jag till stallet och idag har både jag och Landola vilodag. Första sen hon kom hit som jag inte gjort någonting med henne, tror hon behöver det. Hon ska bara få gå i hagen och ha det gött idag :) Min finafina prinsessa! Igår när jag och Tompa kom till stallet hade det kommit ett hingstföl oxå, huuur söt som helst.  Tompa filmade ett par stapliga steg ute på gräsmattan så tänkte försöka lägga in det här om det fungerar sen. Helt underbara är dem när de är småå.

Nu ska jag ta lite concealer på mina påsar under ögonen. Väntar spännande på den där roll-on grejen som John snackade om i sin blogg för ett tag sen :) Så slipper man se ut som ett monster på morgonen, haha. Undrar om den kommit ut än??

Haaa de'

Kommentarer

  • emelie säger:

    ååh, jag är så glad att vi funnit varandra! jag älskar
    deej min vään

    2008-04-27 | 14:31:27
    Bloggadress: http://www.laady.blogg.se

Kommentera inlägget här: