first day of my life

sweet home

Kategori: livet

Gasquen var inte ett dugg rolig, tyvärr och även om min "LegallyBlonde-outfit" var ganska okej så blev det inte ett dugg roligare för det.. Det verkar bara blir mindre och mindre folk för varje gasque, tråkigt nog. Ska inte säga att jag är så himla engagerad jag heller, men ändå..

Jag ska gå och sova strax, upp kl8 imorgon bitti och jag är så himla trött, varit en lång och stressig dag.. Imorgon ska jag och Landola rida lektion på kvällen och innan dess är det fysik heeeela dagen, sååå tråkigt. Bara 5 veckor kvar nu tills sommaren börjar för min del, ohh vad jag längtar.

Inte träffat tompa knappt på hela dagen, vi har gått om varandra.. Var förbi när jag åkte från kåren bara och sa puss.. Gud vad jag älskar honom, mest av allt ♥.

Vännerna är de bästa iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: