first day of my life

soligt

Kategori: livet

Hur bra är det inte att vakna upp till tompas hejdåpuss och en blå himmel, ännu en dag :) Jag mer eller mindre stutsar upp ur sängen på morgonen nu. Har hunnit duscha, fixa mig och plocka här hemma och jag har ändå 10 minuter på mig innan jag måste cykla iväg :). Bra planering kallas det.

Idag är det skola, och i eftermiddag ska vi se Al Gores klimatfilm, har redan sett den men den är ju så himla bra så ska vara med och se den igen, kanske lär jag mig någonting nytt :) Sen ut i solen i några timmar innan stallet då Isabelle ska hoppa Landola på lektion. Ska bli toppenskoj. Sen blir det pizzakväll! Mmmm. Länge sen vi åt pizza nu.

Har min nya klänning från Ellos idag.. Den var dock mycket längre än på bilden så jag har fått trixa lite.. Fattar inte hur de kan få lura kunderna genom att ändra på klänningarna på bilderna... Även om jag är kort så kan det inte vara över 2dm skillnad ju... Menmen nu är det fixat och den är fin och toppensomrig :) Passa mitt humör idag.

Solglasögonen på och sen drar vi,

GODMORGON PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: