first day of my life

pollen??

Kategori: livet

Hmm blivit akut snorig och nyser hela tiden.. Kan det ha med pollen att göra tro??.. Har aldrig reagerat på det förut, men både pappa o rickard är allergiska så vore ju inte konstigt.. Men jag hoppas på att jag är pågång att bli lite förskyld, för ngn allergi vill jag bannemig inte ha :) Så det så.

Ikväll blir det laga mat och mysa med tompa bara tror jag, är lite matt i kroppen. Inte riktigt van vid att det är så himla varmt :) Men det är helt klart välkommet! Så kanske får bli lite godishandlande, kanske.. Måste ändå springa ner o lämna filmerna vi hyrde i söndags så kan ju ta det på vägen.. Haha, borde ju inte men va fan.. Man lever ju bara en gång.. Jag är ju snygg ändå.. =P

Nu ska jag dra in taggtråd från balkongen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: