first day of my life

päron på besök

Kategori: livet

Stressig dag, skola, stallet och så hinna hem till 7 när mamma & pappa skulle komma. Hann faktiskt rätt bra, var till och med klar med sminkningen när dem kom.. Minsann :) Nu har vi haft det lugnt och mysigt på en italiensk restaurang, mamma och jag delade på en flaska vitt vin så är lite gosig i kroppen nu... Bruchetta till förätt och vegetarisk pasta till varmrätt, helt otroligt gott. Pappa och Tompa tog speciale, 3 st olika köttbitar med sås och potatisgratäng, haha.. Deras magar står rätt ut nu :)

Nu ligger dem i vardagsrummet och sover, ville bara glida in och säga hej innan jag oxå ska sova. Vi ska upp 8 imorgon och äta frukost innan vi drar först mot Nyhem för att lämna Taggtråd till Maria och Kaj, och sen motorvägen till Malmö :) Det regnar där just nu sa Rickard, får hoppas det blir bättre till imorgon!!

Jag är nyduschad och insmord i brun utan sol, känner mig som ett vitt lakan just nu så var tvungen att göra någonting åt det.. Gjorde det lite slarvigt, men inte så mkt av kroppen som syns än så länge eftersom det inte är varmt nog att ta av sig kläderna än :) Det ska nog bli bra!!

Så imorgon bär det av mot Malmö, på dagen ska vi nog gå i lite affärer och sådär, mamma skulle köpa lite vårskor åt mig sa hon :).. Sen hade Rickard beställt bord på en caribisk restaurang på kvällen. Låter riktigt roligt, hoppas dem spelar lite mysig musik och sådär :) Sen bo på hotell, äta hotellfrukost på söndagsmorgonen (mmmmm) och så hemåt Halmstad på eftermiddagen.. Kommer nog bli en bra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: