first day of my life

nytvättad

Kategori: livet

Ohh har precis tvättat håret över badkaret och det luktar så himla gott nu :) Nytt schampoo o balsam som jag köpte igår. Helnöjd, rosa grejer från Gliss.. Mmmm. Så viktigt att ha bra hårsaker eftersom mitt hår är så långt.. och slitet [jaa jag vet, borde klippa det, men det är ju så tråkigt].

Idag har jag och Emme legat hemma hos Linn på hennes altan hela dagen i bara bikini, hur gött som helst. Fick lite märken till o med :) Får se hur jag gör imorgon, ska till skolan på morgonen iallafall, sen får vi se hur intessant det är om jag går efter lunch oxå.. Är sååå trött på skolan nu att jag bara ser det negativa.. tråkigt nog. Hade jag gått och haft en bättre inställning hade nog allt känts mycket bättre, men kan bara inte se något annat än att det är T R I S T! Har väl att göra med att vädret är så fint, man vill bara vara ute och ha det gött hela tiden..

Fortfarande inga planer på Valborg.. Får se vad som händer..

Nu måste jag betala räkningarna som jag glömde igår.. Suck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: