first day of my life

motala...

Kategori: livet

image363Nu längtar jag hem till Motala, till mitt hus, mina katter och mamma & pappa. Är förkyld, trött, hängig och har ont i kroppen och kommer nog stanna hemma med taggtråd tillsammans med några hyrfilmer och godis ikväll. Därför hade det varit mysigast att vara hemmahemma, i Motala.. Så hade mamma tyckt lite synd om mig och lagat någonting extra gott bara till mig :) För övrigt så saknar jag Martina så himla mycket.. Usch så långt bort hon är.. Puss till dig finaste syster ♥!!


Men det är ju faktiskt bara Valborg så det gör inget, det kommer ju fler :)

Håller på att laga lite sen lunch nu, varit i stallet sen 12 så inte hunnit med att äta. Ikväll ska jag nog unna mig någonting extra gott, lax kanske?!.. Eller sushi.. Hmm..

Hoppas ni har en toppen Valborgsmässoafton vad ni än gör!

Kommentarer

  • Fröken stein säger:

    Ja! Kom hem till Motala joi! jag saknar dig iaf!
    kram jossan

    2008-04-30 | 16:57:12

Kommentera inlägget här: