first day of my life

mina hjärtan.

Kategori: livet

image481Sen jag flyttade ner hit så har närmaste vänner helt klart varit Emelie, Milla, och Linn ♥.. Ni vet hur det är när man träffar dem där vännerna som man skulle kunna dö för. De man kan festa och ha sjuuukt kul med, dem som lyssnar när man behöver hjälp, dem som berättar om sina problem och vill ha ens råd. De där vännerna som älskar en no matter what... Jag har haft sån tur och ibland är det svårt att visa hur mycket människor betyder, jag har så svårt att visa det.. Ibland tycker jag det är dumt, jag vill bara skrika ut hur lyckligt lottad jag är med alla fina vänner jag har runt omkring mig, även Mathilda och Madde som jag kommit jättenära under vår Bmanotid.


image483

Känns som jag missat mycket roligt den senaste tiden och det kan jag liksom inte ta tillbaka.. Så mycket saker som händer som jag missat pågrund av nya rutiner i mitt liv.. Vet att jag överdriver men missar man en bra dag så känns det som man missar så mycket, så mycket som de berättar för varandra som jag inte får veta.. och jaa ni vet.. Äsch nu svamlar jag bara. Haha!

image482


Ville bara säga att jag ska ändra mig och försöka hinna med allt bättre!
Älskar er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: