first day of my life

måndag

Kategori: livet

Nu var nya veckan igång och det var sjuukt segt att gå upp imorse. Tompa fick gå upp en timme tidigare än mig så jag kunde fläka ut mig i sängen innan det var min tur att traska upp. Efter lunch kom jag igång en aning men är fortfarande seg. Ska strax ut till stallet o Landola, vi ska ut i skogen och galoppera idag, får se om vi får något sällskap, vore trevligt. I veckan ska tompa rida för första gången oxå, dock inte på Landola utan en annan häst i stallet som är hur snäll som helst :) Ska bli roligt.

Helgen gick så himla fort så nu känns det knappt som man varit borta. Lördagen spenderades i Malmö som sagt. Vi var nere vid hamnen och fikade på expressohouse först på morgonen, hur fint väder som helst. Sen tog vi en promenad runt omkring där innan vi drog mot stan.. Mamma och jag gick på stan och hittade 2 par skor till mig medan de andra gick till en uteservering på torget. Där satt vi sen till kl.5 och drack vin och öl och hade mysigt. Tog en avstickare in på en irlänsk pub på vägen mot hotellet och sen hem till Rickard & Sarah och drack vin och myste innan vi gick till den karibiska restaurangen där vi var hela kvällen sen. Riktigt cool och mysig restaurang med go musik och härlig atmosfär. Mat och drinkar blandades med snack och skratt i sofforna! En riktigt lyckad dag och jag hoppas jag och tompa kan åka ner snart igen, var hur mysigt som helst att träffa dem.
Tack för helgen allihopa ♥

       

       

Kommentarer


Kommentera inlägget här: