first day of my life

måndag morgon

Kategori: livet

image410Måndag morgon och jag vaknar till att Tompa pussar hej då. Mysig väckning. Inser att magen är ur funktion så idag struntar jag i skolan. Borde plugga litegrann men vi får se hur det blir med den saken. Det utlovas riktigt fint väder så ska nog ta cykeln till Linn sen för att steka på hennes uteplats :) Lagom jobbigt, haha.

Taggtråd ligger och myser med min haka precis ¨så ser inte hela skärmen ... Menmen.. Inatt drömde jag att jag var gravid.. Det vad jättemysigt men njaa, inte än va :). Undrar hur man kan tolka det dock... Är det någonting mitt undermedvetna vill säga mig?!..

Nu ska jag se nya Brothers and sisters och sen blir det god frukost :) Har tacopaj kvar sen igår men den ska jag nog spara som matlåda imorgon tror jag.

Ha en toppensolig dag.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: