first day of my life

lugg vs no lugg

Kategori: livet

Så börjar snart en ny vecka.. Bara en go film och en skön natts sömn iväg.. Känns rätt surt faktiskt, inte ett dugg sugen på skola, jag är galet skoltrött just nu.! Tycker jag gjord mer än jag behöver den här våren :)... Men jag räknar ner och veckorna går faktiskt rätt fort.. Gött med nya pengar på fredag med, hurra!

Tycker ni att jag ska klippa av luggen eller låta den ha sitt eget liv minsann??.. Jag har lite beslutsångest...

image497

Nu blir det Pretty Woman [härlig underbar gammal goding], chips, dipp, filt och en massa kärlek och pussar.
Hoppas ni har en underbar kväll, imorgon ska det bli helfint väder och då ska jag ha mina ballerinaskor och en söt klänning.. Känna mig vårig! Börjar bli bortskämd av solen nu, varit så himla fint i massa dagar nu. Man får ångest om man inte är ute, och det kan inte vara underbarare än att åka till Landola då och njuta av solen tillsammans med henne.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: