first day of my life

inge kul.

Kategori: livet

Luften gick ur mig totalt och nu känner jag mig nere och tjurig. Därför ligger jag ensam i soffan och bloggar istället för att mysa och vara kärleksfull med tompa, ibland orkar man bara inte och behöver ensamtid. Har precis lagat mat till oss två, pasta och wok med panangcurry, riktigt gott. Fick över så jag fick med mig matlåda till skolan imorgon oxå, brabra. Pengarna börjar tryta redan så finns inte så mycket val, egentligen vill man ju käka köpmat varje lunch men det är varken bra för kropp eller kontot.

Imorgon är det heldag i skolan.. Som alla dagar.. Gud vad jag längtar tills den här skiten är slut och sommaren börjar. Bara 7 veckor kvar nu eller nåt, det är ju ingenting. Det är bara att kämpa.. Så tråkigt när man har noll motivation och 4 tentor framför sig. Känns ju rätt surt. Men när jag väl är klar med dem så kommer dem kännas så himla bra, det vet jag :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: