first day of my life

hudvård.

Kategori: livet

Vi var ju som sagt hos Emelie igårkväll och träffade en hudvårdskonsult från Mary Kay.. Jag stressade dit direkt från stallet, skitig, osminkad och sjukt hungrig.. Så jag var väl inte den gladaste "kunden".. Men det gick bra och jag fick iallafall mina läppar peelade så de är mjuka som fasen även idag. Skönt, dem är alltid torra och spruckna annars. Åkte förbi Medea på vägen hem och köpte en pizza, gled förbi godiskiosken precis under oss och hade en svullarkväll i min ensamhet :). Tompa kom hem vid nio och vid halv 23 låg vi båda däckade i soffan... Sov till halv 12 idag så nu är jag iallfall utvilad.
image462
Idag har mannen och jag gått på stan, köpte en tygpåse att ha som väska, ett par billiga solglasögon och en concealer. Precis lagom för min ansträngda budjet. Tog en tacobuffe på Ålens oxå, riktigt gott och skönt med lite "ordentlig" mat. Ska slappa ett tag sen ska vi till stallet och mysa med Landola. Idag blir det galopp på travslingan, om jag hittar dit.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: