first day of my life

hat..

Kategori: livet

du är ju så äckligt falsk så att det är synd om dig! Undrar verkligen vad dina "fina älskade underbara gulligull vänner" skulle säga och tycka om dig om de bara hörde all skit du spyr ur dig om dem! Falskare än så blir det nog fan inte...


Oj fick en arg kommentar i förra inlägget.. Men så farligt är det nog inte, de vänner jag har vet vem jag är och så vidare, och att snacka skit gör jag nog inte allt för ofta (vad jag vet iallafall).. Och jag säger nog inte saker om andra längre som jag inte skulle kunna säga till dem. det har jag gjort så det räcker i "yngre" dagar.. Eller vad vet jag, vet inte vem som skrivit detta men hoppas att mina vänner tycker om mig iallafall!

Ska iväg till stallet nu och mysa med min bästa vän iallafall, och henne har jag aldrig någonsin snackat skit om ;) haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: