first day of my life

fungerar minsann

Kategori: livet

Tompa är borta idag igen med sina kompisar och här sitter jag, men tårar i ögonen och tänker på en massa saker.. Har en heldålig dag idag och så bara känns allt så himla.. prutt liksom... Ni fattar.. När man försöker vara glad men så funkar det inte vad än folk säger.. Så är jag ledsen över en sak som hände igår som känns konstig.. Människor visar nya sidor.. :-/

Det är sånahär dagar som man bara vill glömma, när allt gått snett och det är alltid då jag behöver tompa som mest.. Och så kan jag inte ens vara ärlig mot honom och säga det, utan jag låter mig själv vara ensam.. Hur knäppt är inte det?!. Jag har ju känt honom i 2 år nu och jag borde kunna säga åt honom när jag har en sånhär dag.. Men inte jag, då ska jag vara stolt och låtsas som ingenting.. Idiot!

Så har Linn&Emelie haft en mysig dag tillsammans och då blir jag så avundsjuk.. snyft.. Gaaah döda mig någon :)

Nu ska jag ta min nya veckans Nu och slänga mig i sängen. Imorgon är det fysik 9-16.. Tror ni jag längtar eller?? Helvetes jävla piss fysik bajs..

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: