first day of my life

funderingar.

Kategori: livet

image469Drömde himla konstigt inatt, kan inte riktig förklara vad jag drömde men det var iallafall skumt som tusan med en massa folk från det förflutna. Fick mig att tänka på hur mycket människor som jag träffat sen man föddes som var och en påverkat eller på något sätt haft ett inflytande på den personen som jag är idag. Det är ganska häftigt om man tänker efter, hur alla dessa människor som kommit och gått i allas liv har påverkat den individ som man vald att vara just nu, just idag. Alla småval i livet om vilka värderingar man har, om kunskap och om kärlek har man ju inte gjort själv, utan med hjälp av de vänner man haft och fortfarande har.. Tänk vad mycket det gör, att ha människor runt oss som älskar och bryr sig om, jag hade helt klart inte varit den jag är idag utan de erfarenheter jag fått genom vänner, den kärlek jag fått vara en del av och mot- och medgångar som jag har upplevt.

Livet är bra fantastiskt och varje dag lär man sig någonting nytt om sig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: