first day of my life

fest.

Kategori: livet

Imorgon är det fest, Club4 har premiär på Lilla Helwetet, fast både Emelie och Camilla ska vara nyktra så vet inte riktigt hur mycket jag ska dricka :). Måste visa gott omdöme, haha. Stefan fyller dessutom år på fredag så det blir att fira honom imorgon, hurrahurra. Patrik skulle komma ner från Motala också, kan bli roligt. Jag ska ha min nya fina kjol från h&m och ett vitt linne bara, blir nog fint! Linn och hennes prins firar 3 år imorgon så henne får vi klara oss utan, det klarar vi nog !

Kul med någonting nytt och inte bara samma kåren och mårtenssons varje vecka, man kan lätt bli trött på det! Så en torsdagsklubb passar helt perfekt nu, hoppas det blir lyckat och att det kommer mycket folk.

Kommentarer

  • emelie k säger:

    mm, i morgon ska vi bli berusade på andra saker än alkohol & me det menar jag inte någon annan typ av droger. nej, me det menar jag att vi ska berusade av det underbara livet vi lever! love yoou, pussss

    2008-04-02 | 21:00:29
    Bloggadress: http://ww.laady.blogg.se
  • emelie k säger:

    mm, i morgon ska vi bli berusade på andra saker än alkohol & me det menar jag inte någon annan typ av droger. nej, me det menar jag att vi ska berusade av det underbara livet vi lever! love yoou, pussss

    2008-04-02 | 21:01:21
    Bloggadress: http://www.laady.blogg.se

Kommentera inlägget här: