first day of my life

down for now.

Kategori: livet

Herregud mitt huvud, somnar snart skrivandes.. Haft en sjuk dag i stallet, 5 timmar... Först bråk med Landola i hagen i en timme innan hon gav upp, sen schamponera hela henne eftersom hon var helt dyngsvett, sen mocka, fixa höpåsarna och så vidare.. Vid halv 7 var det stallmöte fram till halv9 och sen hem.. Äntligen! Mamma ringde och höll mig sällskap på vägen hem iallafall. Bästa mamma! Vi pratar i telefon näst intill varje dag och har alltid massor att prata om, det är så härligt att ha sin mamma så nära, hon lever verkligen för oss, det känner man med varje ben i kroppen :). Tänk när man på tonåring och skrek och betedde sig såå illa mot sina föräldrar, usch vad jag skäms när jag tänker tillbaka på det...

Simon och Markus är här och glor film med tompa så jag är förvisad till sovrummet, orkar absolut inte vara social ikväll, vill bara sooova. Imorgon är det kemi hela dagen sen stallet och rida ordentligt för en gång skull :) Haft det bråkigt i några dagar nu så hoppas att hon sköter sig bättre imorgon. Som dem säger i stallet, det är för alla deras fel som man älskar dem mest :) Och så är det ju faktiskt...

Jag borde duscha men jag orkar verkligen inte, äcklig som jag är.. Haha.. Gör det imorgon bitti istället så vaknar jag till liv lite.

Nu ska jag däcka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: