first day of my life

död i kroppen.

Kategori: livet

Ohh hade skrivit ett långt inlägg och så försvann det... Så orkar absolut inte skriva om allt, för trött för det :). Men skrev iallafall typ att jag är trött efter en låång dag i skola och stallet då Landola bråkade och inte ville komma in från hagen. Var hemma vid 20 och nu har jag bara lagat mat och tagit det lugnt, jätteseeg. Tompa är iväg och spelar fotboll så han har lämnat mig och taggtråd ensamma. Hon ligger och gosar i mitt knä!

Många måsten nu som måste betalas.. Parkeringsböter (oups), nya p-piller, mat, böcker, dressyrlektion och massa andra saker så fick ringa hem till Mamma och be om allmosor :).. Tur jag har världens bästa mamma som alltid hjälper till när man behöver. Hur hade jag klarat mig utan henne och pappa. tacktacktacktack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: