first day of my life

Club4

Kategori: livet

Gårdagen var såå sjukt lyckad! Bara en sån himla bra dag. Skola heela dagen till 16, sen följde tompa med mig till stallet så jag skulle hinna med allt. Red läänge i ridhuset, hur mysigt som helst. Landola är den bästa helt klart. Ångrar att jag inte tog ner henne innan, det är det bästa jag gjort!

Vi drog hem och gjorde iordning oss och kvällen började hos Emelie med en flaska vin och några töser :). Sen gick vi vidare till Stefan där det var en himla massa folk för att vara torsdag och förfest. Drog mot Lilla helwetet vid 24 eller något.. Heeelt galet kul, vi dansade konstant till stället stängde vid 3 och mina fötter lider idag. Men det var det värt. Såå jäkla roligt, och så mycket folk. Får hoppas dem fortsätter med club4 en gång i månaden eller vad planen är. Housemusik heela kvällen som gav gåshud ett antal gånger! Härligt!

Idag är jag seeeg som fan, ska skjutsa tompa till jobbet vid 3 och sen åka till stallet, sen direkt till Emelie där ngn brud kommer och snackar om hudvårdprodukter... Hmm, har absolut inga pengar att handla något för men kan vara skoj att höra vad hon säger.. Hett med bakishud också, rödflammig och inte allt för vacker :) Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: