first day of my life

blev visst utmanad.

Kategori: livet

Emelie utmanade mig i sin blogg så likabra att lyda :)

tre namn som jag går under (som jag vet):

Joanna
Jooi
Nunni

tre saker som skrämmer mig:

Mörkret
Världen idag och de sjuka människorna i den
Att förlora någon som jag älskar

tre saker jag har på mig:

Taggtråd
Datorn
Trosor

tre sanningar:

Jag är helt klart en hästjej från topp till tå (som om ni inte visste det iofs) =)
Jag är helt klart sockerberoende
Jag är helt klart sjukt trött på skolan och vill hem och njuta av sommaren i Motala nu,
hur konstigt det än kan låta när man bor i världens sommarstad.

tre saker jag verkligen vill ha:

En snällare och tryggare värld att leva i.
En större säng ;)
En massa pengar så jag kan leva liiite lyxigare.

tre personer jag utmanar:

Gör det om ni känner er träffade vetja, i brist på annan sysselsättning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: