first day of my life

yrkesetiska principer,

Kategori: livet

image308Ohh jag har varit duktig idag. Vaknade och satte på mig favoritmyskläderna, organiserade alla böcker och papper i soffan och sen kl 12 har jag faktiskt suttit och pluggat, men några få pausar, men det får man ta sig. Jag var på hemköp och köpte lunch och ben&jerrys glass, "cookiedough" :D Den står på tining nu så jag ska äta den snart. Har tagit en timmes paus nu, min kropp är trött och min nacke krasar av någon konstig anledning!..

Har läst igenom allt lite halvdant idag, bara för att kolla så det inte är någonting jag missat. Har inte en bok, men den lånar jag av Camilla imorgon eller torsdag kanske. Identitetskonstruktion och blablabla, ni förstår ju hur roligt jag har det här hemma. Är förövrigt ensam hemma eftersom Tompa, Alis o Simon drog till Helsningborg och köpte ett databord och shoppade. Vi får besked om lägenheten ikväll, får hålla tummarna, men vill inte hoppas för mycket. Annars är det ju bara att forsätta leta på.

One tree hill nu, sen "läraryrkets sammansatta etik".. minsann!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: