first day of my life

tjofaderall

Kategori: livet

Nu har jag betalat läraroverallen som vi ska ha nästa år på nollningen, 545:-, hur dyrt som helst, menmen, det är ju ett måste liksom :D. Annars händer det noll, jag slappar gärnet medan älskling♥ är i skolan och pluggar. Jag orkade inte idag, tar en powerdag och suger åt mig ny energi, går på sparlåga just nu... fast bara idag tror jag, imorgon blir det nog plugg ett par timmar, känner att jag måste, hur tråkigt det än är.

Ikväll ska jag mysa och laga mat med Josefin, Monica och Sabina, hur skoj som helst, inte träffats sen innan sommaren ju. Imorgon ska vi till Simon, en kompis till Tompa, på inflyttningsfest, fast ska nog ta det skapligt lugnt, har blivit mycket fest nu sista veckorna, jag måste ta det lite lugnt, mååånga kronor som försvinner fort =)

Ska köpa Alex Schulman o Carolina Gynnings bok såfort jag får lite pengar, tycker ju båda två är riktigt coola så det blir nog rolig läsning. Kanske skulle köpa den efter tentan så den inte sködar pluggtid :D, vore ju katastrof, hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: