first day of my life

tända ljus & glass

Kategori: livet

Tompa har övergivit mig ikväll, han kollar film med lite folk, jag pallade inte hänga med, och det känns gött, jag älskar ensamheten =P. Fast bara ibland förstås, oftast vill jag ha honom så nära det bara går! Jag har lagat spagetti o vita bönor, sen blev det lite glass till efterrätt, det är ju ändå bakissöndag, även om jag inte alls mått dåligt idag, bara varit seg. Imorgon ringer kl 07:30 sen är det föreläsning 2 timmar. Hoppas på att mina böcker kommer imorgon oxå så jag kan börja plugga lite, fasen bara 3 veckor kvar till första tentan, så det är bara att kämpa på.

Jag är sugen idag, på sött, det är livsfarligt.. Kanelbullar, godis, glass.. kakor... haha. Bäst jag går och lägger mig snart så att jag inte äter oss ur huset =)! Imorgon får vi reda på om vi fått något erbjudande på en lägenhet som vi är sugna på, helt nybyggd... Vore skitskoj, fast får den inte förren 1 december isåfall.. Vi får se!

xxoo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: