first day of my life

strömavbrott,

Kategori: livet

Skittrött, pallar egentligen inte skriva alls, menmen i brist på annat att göra så. Har tvätt i tumlaren som aldrig torkar, så jag sitter här vid tompas nya skrivbord och dödar tid. Går sådär, är väl inte på det bästa humöret ikväll, lämnad ensam med bara massa plugg som sysselsättning medan Tompa är på gasque och super.. sådär populärt, hihi, menmen på lördag är det min tur. Fan vill bara att dagarna ska gå nu. Imorgon ska jag unna mig en sväng på stan på eftermiddagen och så ska jag köpa lax och laga potatis o grönsaker och sås till, behöver uppmuntran, segt när det inte händer någonting om dagarna mer än plugg, man blir så lätt uttråkad. Men det är ju en del av studentlivet oxå.

Nu blev jag hungrig igen, skogaholmslimpa m gurka skulle väl kunna slinka ner :D man ska ju inte äta efter 7, blablabla, men vem fan bryr sig. Måste röra på mig imorgon oxå, blivit slapp som fan. Då blir hjärnan slapp oxå, inte alls bra.

Fan nattinatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: