first day of my life

skoskav

Kategori: livet

image234Jag fick ångest efter chipsätandet ikväll så drog med tompa ut på en promenad. Inte så långt men det hjälpte nog lite iallafall :D. Nu sitter jag framför burken och väntar på att första greys anatomy-avsnittet på säsong 4 ska komma ut så man kan ladda ner det, ska läsa igenom lite anteckningar oxå.

Haft en mysig dag på bibblan tillsammans m Emelie, Dan och Camilla, helt fantastiska. Och ohh vad de hjälper mig att plugga, med sina mindmaps och diskussioner, är faktiskt inte så orolig över lördagen, men kommer väl kännas värre imorgon kväll kan jag tänka mig. Menmen snart ska ni slippa allt tentatjat, har liksom ingenting vettigt att skriva eftersom det är det enda jag sysslar med den här veckan :D.

Pratat m mamma♥ förrut i telen, hon saknar mig, såklart =P Hennes favoritdotter. Fast ska jag vara ärlig så tror jag att hon saknar Martina mera, precis som jag gör.

På måndag ska jag ner på stan och köpa födelsedagspresenter till båda syskonen, vet vad Martina ska få men Rickard är det lite värre, han är ju så jävla kräsen... men det är ju tanken som räknas har jag hört.

Nu suckar tompa, han saknar nog min heta kropp =P haha. Bäst att sticka dit!

natt

Kommentarer

  • Frida säger:

    Håller tummarna för dig på tentan på lördag också tjejen :) Aha, vart bor Dan då?! Låter lockande! Får prata med dig mer om det på msn :) PussKram

    2007-09-28 | 13:13:40
    Bloggadress: http://fridawetterling.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: