first day of my life

min ROSA värld

Kategori: livet

Jag har ju en lite förkärlek för rosa.. Inte så värst i kläder kanske, men materiella ting som mobilen, kameror och så vidare. De dras till mig och jag dras till dem helt enkelt. Har ju redan idag en rosa sonyericsson mobil (som iofs börjar bli mer repig än rosa eftersom jag är fantastiskt duktig på att tappa den i golvet). Jag har även en rosa Ipod nano som jag älskar. Tyvärr glömmer jag ALLTID datasladden till den när jag åker hem, har inte orkar ladda ner Itunes på min dator nere i Halmstad så har samma musik som jag hade när jag fick den förra julen. Menmen det går väl an, ska ta tag i det där nästa gång jag åker hem, får skriva en lapp.

image303        image305

Nu till saken. Fyller ju faktiskt år om exakt 1 månad och tänkte önska mig en digitalkamera för att föreviga mitt studentliv, så det kommer upp lite skoj bilder i bloggen någongång, och på facebook förstås. Så glor jag runt på internet som mamma bett mig göra och så hittar jag förstår en rosa kamera som är himla fin.. Men utseendet är ju inte allt, och jag är ju totalt lost på teknik så har inte en aning om vad det ska finnas i den för att den ska vara bra.. hmm.. Vilka problem! Får nog ringa min älskade bror och be honom hjälpa mig :D.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: