first day of my life

min cykel,

Kategori: livet

idag har varit en fantastisk dag, för idag har min cykel kommit, och jag är glad. Att någonting så litet kan göra en så lycklig :D. Vi har cyklat runt på dem ner till östra strand och lite runt, och jag var på Claus Olssons och köpte ett extra lås oxå så den inte blir snodd. Har inget namn på henne/honom ännu, kom gärna med förslag, den har en korg och ett enormt vitt framlyse som gör henne lite ner orginell än alla de andra cyklarna.

Nu ska vi ta bilen och köpa frukt på ngn mack, det är för kallt för att cykla =P.

Kommentarer

  • tompa säger:

    den får inte heta järnhingsten för det heter min! så de så.. men ska komma på nåt åt dig!

    2007-09-18 | 15:42:39
    Bloggadress: http://holmertz.blogg.se
  • Anonym säger:

    kan ni stänga ner era jävla bloggar eller? Pinsamt för fan.

    2007-09-18 | 16:15:22
  • Anonym säger:

    instämmer till fullo med föregående talare. Intelligens nivån e ju faan skrämmande låg

    2007-09-18 | 16:17:48
    Bloggadress: http://idiot.blogg.se
  • horevert säger:

    Lägg ner blocken innan jag gör det!

    2007-09-18 | 18:43:19

Kommentera inlägget här: