first day of my life

mamma är bra,

Kategori: livet

kom nyss hem från en givande dag på staden med mamma. Nu när martina har dragit och jag inte är hemma så passar det bra att använda hennes glädje över att se mig genom att säga "ohh vad fin den här var, eller hur mamma", och hon går på den varje gång =P. Fick med mig hem tröjor, vegetariantabletter, hårtabletter, en filt och en kofta.. jihoo!! Inte för att jag utnyttjar henne, hell NO, hon älskar att skämma bort mig!

Det förra inlägget skrevs ungefär 20sekunder innan jag däckade igen, och missade seminariet.. Men vad gör det, finns ju kompletteringar.

Ska glida bort mot stallet snart och titta på när Ems hoppar, faan jag saknar Landola, jag saknar att rida i höstmyset.. Det här var inget bra ide att lämna bort henne, jag ångrar mig grovt!

Solen skiner och det är världens finaste dag, nu ska jag njuta av lite mat!

Förövrigt har facebook tagit över min lediga tid.. vad är det som är så himla roligt måntro =P.. hehe..Vänta bara tills min digitalkamera dimper ner lagom till min födelsedag 21oktober (något att lägga på minnet kanske).

tjoo,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: