first day of my life

i accept,

Kategori: livet

Alla ska åka hem i helgen och plugga och träffa folk. Undrar om jag också ska åka hem? Jag är sugen, mysa med mamma & pappa och katterna, och ta det lite lugnt, kunna plugga i lugn och ro, inte känna någon press att behöva göra någonting speciellt. Hmm vi får se, bestämmer mig efter skolan imorgon, ingen brådska ju...

image301Det som är värst är att varken Martina eller Landola är där, och det gör mig sorgsen in i själen, jag saknar dem två så mycket, det finns inga ord. ibland vill  jag bara lägga mig ner och skriva för att försöka få bort den stora klump jag har i magen dagligen, klumpen som får mig att inte njuta av livet till fullo. Det går ju inte när ens två närmaste vänner inte finns hos mig. Ibland vill jag bara ge upp, flytta hem och ta hem landola... Men jag vet inte om det skulle kännas bättre då. Vill ha hem Landola, det är någonting som jag vet är säkert, hon ska hem till mig, jag vet bara inte när.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: