first day of my life

Fiskpinne.

Kategori: livet

Tompa var hungrig vilket innebar tidig middag, redankl 18 faktiskt... Så nu kommer man ju behöver äta en gång till innan man somnar, segt.

Något annat himla skoj hände idag. Jag satt i godan ro och lyssnade på en tråkig föreläsning när ett sms gled in i mobilen där det stod ngt om en ledig lägenhet och om vi var sugna. Självklart sa jag, och iväg stack vi vid 16 och tittade på den. Ligger på Snötorpsvägen och är faktiskt riktigt fin. Köket var bäst av allt, och vardagsrummet precis perfekt stort. Lägenheten var på 80kvm, men det märktes inte att den var så stor, skönt det. Jävligt bra fördelning av allt liksom. Så nu när vi bestämt oss för att ta den, så skriver han och säger att ett annat par också vill ha den.. Suck. håller verkligen tummarna nu, vill sååå gärna ha en kisse, den största anledningen till att flytta, för min del iallafall. Men vi får se, jag är optimistisk som alltid.

Betalade gasquen till nästa onsdag idag oxå, kommer nog bli riktigt skoj. Så åker jag hem på torsdag morgon sen, blir kalas. Partyparty, faaan vad gött det ska bli när tentan är över, den ligger som ett ångestlock på hela ens kropp nu. Pluggat några sidor ikväll, läst igenom lite anteckningar och så... Det är ju inte skitsvårt, det är mest att det är så himla mycket som man ska kunna.

Nu ska jag kolla tågbiljetter, pallar inte köra hem nästa helg igen, blivit mycket nu, men vad gör man inte för syster och bror, allt för er ni vet :D

kisses xxoo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: