first day of my life

en sak till,

Kategori: livet

Ska bara vräka ur mig det sista innan jag släcker ner och sover... på tiden nu.

Varför ska det ta sån jävla tid för killar jämt att bajsa? Hur svårt kan det vara, man blir bajsnödig, går och gör sitt och sen är det ju klart, måste man sitta kvar 20 min bara för att det är roligt eller? Mitt ex som jag var tillsammans med på gymnasiet hade "bajstid" i ca en halvtimme varje kväll... Vem fan tar sig bajstid? Där satt jag i hans rum som en fån och väntade på att han bajsade klart...

hmm.. tål att tänkas på.. för mig tar det 1 min, in och ut så är man klar sen..

Godnatt!!

Kommentarer

  • Haha säger:

    det kan man ju lista ut vem det var...men, men nämner inga namn

    2007-09-22 | 12:13:56
  • emelie k säger:

    hahah! åh, tänk äm en vecka vid denna tiden! då jävlar! du är grym, pussss

    2007-09-22 | 17:17:39
    Bloggadress: http://www.laady.blogg.se

Kommentera inlägget här: