first day of my life

anonyma kommentarer,

Kategori: livet

image300hmm folk tycker jag borde lägga ner bloggen för att den är "pinsamt ointelligent", eller va fan de snackar om... Jag tycker om min blogg, och jag bryr mig inte ett skit om att ni stör er. Jag håller ju inte på att skriva en roman, jag blajar ju bara på om saker jag vill skriva om, även om det är meningslösa ting... Skit i att läs den då, inte så komplicerat?!..

För övrigt fick jag ju VG i min pedagogikkurs på högskolan, så hur dum i huvudet kan jag väl ändå inte vara?





Kommentarer

  • Emelie säger:

    Jag tycker inte du ska lägga ner din blogg, jag läser alltid :) Kul ju! Hälsa Tompis! Kram.

    2007-09-19 | 17:10:56
    Bloggadress: http://lime1985.blogg.se
  • Anonym säger:

    Tompis är det en katt eller vad är det jag har missat?

    2007-09-19 | 17:35:12
  • Monica säger:

    Lägg inte ner Joanna... Hur ska jag annars ta mig igenom dagen 'ler'

    2007-09-22 | 20:15:20

Kommentera inlägget här: