first day of my life

Always look on the bright side of life..

Kategori: livet

Nu har jag pratat med Little miss sunshine ett tag på msn, hon är nog hur söt som helst :D. Och alltid så glad! Ligger mest och fördriver tid här, ska snart sticka bort till sängen och plugga lite till innan det är dags att sova. Imorgon blir det bibblan efter lunch och sen plugg hela dagen. Har en plan att glo igenom allt lite lagom för att se vad jag behöver läsa mer och vad jag kan lägga åt sidan sålänge.

image307Känns trist att man inte har något i veckan att se fram emot, det är ju bara läsa,läsa,läsa, inte alls skoj. Menmen det är ju bara 1 vecka så det är ju bara att ta sig igenom den. Annars brukar det alltid vara något som man längtar till,men nu vill jag bara få allt gjort, göra bra ifrån mig på tentan och känna mig nöjd med min prestation. Vi får väl se hur det går med det :D.

Tittat på idol, det var den blonde som åkte ut, lika bra tycker jag, de andra var sjukt grymma. Sam och Kristoffer är favoriter.. Idol är bra på hösten, då har man någonting vettigt att göra om kvällarna.

Bara 2 veckor kvar till VFUn, men jag är inte alls nervös, bara exalterad, det är ju det man vill göra, komma ut och se om man verkligen valt rätt yrke. Men det tror jag nog!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: