first day of my life

update,

Kategori: livet

Helgen har varit skitroligt
. Jag kan skatta mig lycklig som omger mig med underbara vänner. I fredags var jag, dan, emelie o jimmi hemma hos Linn och hade idol/singstarkväll. Vi drack lite vin och tjattrade mest, riktigt lyckad. Uppdaterade varandra om praktiken och annat som vi missat under veckan. Sen sjängs det, hur mycket som helst, mer högt än bra men vi hade roligt iallafall, det som är viktigast.

Igår var vi hos Dan och drack vin, igen, pratade livet och dansade till Olindas playboy bunny, haha vilken förskräcklig låt. De andra försvann mot stan och jag gick hem, nu börjar det verkligen sina i kassan =/.

Min Ipod är uppdaterad som tusan nu, massa nya fina, härliga låtar, är bara någon slags partymix som måste fixas, och en promenadlista. Kan få bli mitt söndagsbestyr. Inte så att jag har någonting bättre för mig direkt iallafall.

Den 10 november flyger jag, tompa och mamma till London och hälsar på Martina i ett par dagar. Ska bli hur mysigt som helst. Så ska hon få visa oss allt fint och all shopping =D.

Livet är fantastiskt just nu, och jag känner mig lycklig och tillfreds. Alla bitar verkar hamna på rätt plats, och det finns ingenting som kan få mig att må dåligt! När det händer saker i världen som är så ofattbara och så hemska så får man perspektiv på sitt eget liv, och kan uppskatta allt vackert som finns.

image314

den här tavlan har simon målat till mig & tompa, hur fin som helst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: