first day of my life

tjii fick ni

Kategori: livet

Dumma idioter som trodde ni kunde radera min blogg. Hur fan tänker man då? Nu är den iallafall uppe igen, men alla inlägg kvar, tack o lov. Mycket som blivit skrivet under det här året som jag inte vill glömma.

Nog om det, jag är bara glad att det är löst.

Helgen har varit fantastisk, umgåtts med hela familjen mest hela tiden och det var varit hur skönt som helst.
Nu är jag hemma i Halmstad igen och det är vfu som gäller i 2 veckor nu framåt, sen 2 veckor ledigt och då hade jag tänkt åka ner och hälsa på Rickard & Sarah i Malmö och hälsa på lite, tar mig ju aldrig tid.

Nu ska jag vila hela dagen lång, mysa med min hunk, såå skönt att somna jämte honom igår natt, Mm, mår man som bäst.

Kisses

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Var det verkligen någon som försökte radera din blogg??!! reagerade när det inte gick att komma in på den. Vad sjukt!

    2007-10-08 | 17:55:26
    Bloggadress: http://sabinacadbrand.blogg.se
  • Mli säger:

    Joi rocks!! Hihi.. Tur att du e tillbaka!

    2007-10-08 | 19:51:39
  • Anonym säger:

    hur gick det med lägenheten för er? Vi har fått våran!! :)

    2007-10-08 | 20:23:35
    Bloggadress: http://sabinacadbrand.blogg.se
  • Nej nej säger:

    Synd att den inte stängdes ner.. Är på tiden o fimpa nu

    2007-10-08 | 22:25:02

Kommentera inlägget här: