first day of my life

suck

Kategori: livet

Drar hem imorgon istället, vi är båda rätt bakis idag så ingen ide att sitta och köra bil massa mil då. Detta innebär en skön dag framför tvn. Kvällen igår var riktigt rolig, förrutom att vi aldrig kom ut sen eftersom köerna till alla ställen var hur långa som helst. Men underbart att träffa alla gamla vänner igen, memorytripp helt klart,

image321Det är så mycket skitsnack just nu om min blogg, och jag blir så trött på det, låt mig ha den till vad fan jag vill, om ni inte är intresserade så skit i att klicka er in här, för det gör mig densamma. Jag har alltid haft bloggen till att skriva en slags dagbok, inte för att visa upp mig eller skriva om ett speciellt ämne, jag bara babblar på, mest för min egen skull, och som tidsfördriv. Så sluta klaga. Jävla stolpskott.

Halloween närmar sig med stormsteg, och november likaså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: