first day of my life

öppet till 22

Kategori: livet

Idag var stan fylld av folk, och klockan var över 7.. Tydligen var det kvällsöppet till 22, mysigt. Tända ljus på torget och mysig i gallerian. En mysig kväll och jag fick träffa Lii som jag inte sett sen April tydligen, helt sjukt. Så skönt att se henne, följer ju hennes blogg och vet ju rätt mycket om hennes vardag där igenom men skönt att se med egna ögon att hon mår bra. Emmy flumma runt och pratade som vanligt med tusen olika som hon träffade på längs vägen =P Men det var ingen ko på isen.

Fått min digitalkamera nu, tack pappa lasse och mamma mu, nu ska jag fota mitt liv och min vardag för mig själv och för er. Om ni skulle uppskatta det ?! Annars gör jag det bara för jag tycker det är roligt.

Doften av värmen ifrån den öppna spisen är hemma, då känner jag mig trygg. Imorgon ska jag och mamma gå på stan och leta en jacka,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: