first day of my life

motala

Kategori: livet

Nu har jag varit hemma ett dygn och gjort massa saker mest hela tiden. Fikat, hälsat på mormor o farmor, handlat, varit hos frisören, hälsat på hästarna i stallet, och så vidare. Vid 9 ikväll kommer Rickard och Sarah, han har önskat köttfärslimpa, så för mig och martina blir det väl vegbiffar antar jag.. Så skönt att ha henne hemma, jag är hur glad som helst, känns som tiden stått stilla lite helt enkelt. Sov gott på en madrass inne på hennes rum inatt, men saknade förstås tompa, första gången på 9månader som vi varit borta ifrån varandra såhär länge, och det är ju ändå bara 4 dagar... Men det är ju så.. Älskar dig T ♥.

Ska iväg och fika med emmy en snabbis om en kvart, sen hem och ha riktig familjekväll, titta på Idol och snacka massor utav skit. Känns lite tråkigt att inte hinna med vännerna, men den här helgen är en riktigt familjehelg, man måste ju offra sig =P. Kommer säkert hem snart igen så det kommer ju fler tillfällen, höra med mli och jossan om det inte blir utgång i Motala imorgon istället, så jag inte allafall kan få hälsa på dem.

Nu ska jag dammsuga,

image310


Kommentarer


Kommentera inlägget här: