first day of my life

men vet ja,

Kategori: livet

image316Jag sitter jämt och glor igenom massa andra bloggar, men glömmer bort att jag har en egen själv att uppdatera i. Så får väl ta mig i kragen och bli lite bättre på det här nu, jag har ju ändå rätt många läsare så bäst jag inte slutar upp totalt även om tanken slagit mig ibland, men så har man något speciellt att berätta och så blir det som det blir att man måste berätta om det för hela världen :D.

Som till exempel så var jag på skolan igår kväll för att kolla om mitt resultat på tentan kommit upp på anslagstavlan men mitt personnummer var nowhere to be find, så jag mejlade vår älskade expeditions-pia och frågasatte var min tenta tagit vägen. Fick svar tillbaka idag att jag KLARAT tentan, men att min komplettering inte kommit in så det var därför mitt betyg inte fanns. Fan vad gött det känns. Ringde mamma direkt som blev jättestolt över mig, vem hade kunnat tro att jag skulle klara av högskolan, 4 tentor gjorde i pedagogiken och den här nu och klarat alla, tom VG på två stycken. Känner mig faktiskt stolt över mig själv, och peppad över resten av terminen, tror det kommer gå kalas, har ju de bästa pluggvännerna oxå, alla har klarat den.

Kommentarer

  • Chiquita säger:

    Alla utom jag :-(

    2007-10-19 | 16:38:30
  • Mli säger:

    Du e sååå duktig babe!

    2007-10-19 | 17:27:14
  • Emelie säger:

    Grattis :)

    2007-10-20 | 12:51:52
    Bloggadress: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här: