first day of my life

mat.

Kategori: livet

image315Nu är jag hungrig, men dilemmat är att jag inte orkar laga någonting. kanske ska jag ta lite fil och macka också, det kan ju vara en ide. Eller så struntar jag i att jag är hungrig bara en liten stund till. Kl är 15 och jag har hela dagen kvar att bara ta det lugnt och göra precis vad jag vill. Jag ska nog ta en promenad så att jag känner mig lite hurtig, jag måste verkligen köpa lite nya träningskläder, eller gågläder, ett par mysbyxor och nån väst så man slipper ha en stor jacka på sig. Galgberget är en vacker plats, så här sen det ut där uppe där man går, hur harmoniskt som helst men bokskog runt omkring stigarna.

Min nya musiklista är toppen, har hur många bra låtar som helst nu som man kan sitta och filosofera till, mysigt! Behöver bara några hundra till och sen är ipoden full med saker. Det påminner mig om att jag måste kolla efter en digitalkamera som jag ska önska mig i födelsedagspresent, fyller ju på söndag :D. På lördag blir det heldag med alla lärare, vollyboll på dagen och fest  på kvällen, kommer nog bli en toppendag tror jag,

tjipp,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: