first day of my life

Lördag,

Kategori: livet

Idag är det lördag och lördagar brukar vara en bra dag. Man får sova hur länge som man vill, fast jag vaknade vid halv 10 av ett sms från 3. Låg och tittade på nyhetsmorgon en stund innan jag gled ur sängen. Sen har jag kokat ägg och vi har ätit frukost, duschat och lagat min fina cykel som låtit konstigt de senaste dagarna, men nu är det fixat.

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck, ibland är han ett geni.

Ska till systemet strax och möta upp Emelie, vi ska köpa lite alkohol tills ikväll, sen iväg till sturehallen för att underhålla oss under eftermiddagen tillsammans med en massa lärare. Blivit tvingad till att vara med i 1ornas lag, kan bli kul, jag är ju ganska kass på såna där bollsporter. Men det är ju bara på skoj.

bäst jag sticker iväg,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: