first day of my life

ligga kvar,

Kategori: livet

För första gången på över 2 veckor kunde jag ligga kvar i sängen när tompa gick till skolan, hur skönt som helst. Nu njuter jag av min lediga måndagsmorgon men ska snart glida mot skolan och lämna in omdömen från vfun. Sen ska jag nog umgås lite med alla vänner man inte träffat på hur länge som helst, skvallra sig egenom vad som hänt sen sist.

Gårdagen var mysig och trött. Vi gjorde mest ingenting, jag låg och sov nästan hela eftermiddagen och så gick vi till videomix vid linehed där rebecka jobbar för att snacka lite, skönt med en promenad när man slappat hela dagen, tog till och med bilen till pizzerian som ligger kanske 300 meter här ifrån.. ojojoj.

Glider hemåt Motala på torsdag och hoppas på lite uppvakning och att en digitalkamera följer med mig ner till Halmstad igen oxå. Jag ska fixa lite praktiska saker runt Landola, men annars ska jag bara ta det lugnt, umgås med vänner o familj..

image318

















lägger ut en bild på mina nya skor, simon är en jävel på att måla helt enkelt, så kul att ha någonting orginellt som ingen annan har alls.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Fyfan vad snygga skorna är! önskar att jag hade haft sånna med :( fast hade väl inte vågat gå i dom eftersom jag skulle vara rädd för att göra sönder dom :P

    2007-10-28 | 18:14:45
    Bloggadress: http://traiin.blogg.se

Kommentera inlägget här: