first day of my life

kvällskvist

Kategori: livet

ojojoj trött som bara den, varit på dagiset från 10-halv 6 och hjärnan är helt hjärndöd :D. Mycket nya intryck och barnen höll ju inte direkt snattran, helt underbara allihopa, var över förväntan och jag kände mig hemma direkt. Ska bli kul att spendera 3 dagar till där, hoppas på en mysig vecka.

Nu lagar vi mat var för sig, så blir det när man är sugen på olika saker, jag ska göra bulgur tänkte jag, om jag pallar vänta 20 min =D, annars blir det väl mackaroner as always, börjar bli van nu.

Gått en kort stund, så kallt och skönt ute nu, och vädret är så mysigt. Blir häng framför tvn tills man däckar, imorgon börjar jag 8.30 och ska var med på planering, jätteskoj. Får inte glömma att skriva i min dagbok oxå, gör jag efter maten,

Nu ska jag pussa lite på tompa -smack-

Min födelsedag börjar närma sig, 12dagar kvar nu, hoppas jag får massa fina presenter och grattis, och tårta förstås.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: