first day of my life

klyftpotät

Kategori: livet

Mår lite illa, inte lite heller, rätt så mycket. Har ätit alldeles för mycket lax o potatis, fast ganska mycket grönsaker oxå så inte allt för onyttigt.

image311För mig blir imorgon första vfu-dagen eftersom min lärare jag ska ha hade annat för sig idag. Har varit o köpt en vfu-dagbok på maxi i 10kr-hyllan, himla fin :D. Så kan jag skriva ner alla mina funderingar och tankar, kan vara roligt att ha under dem här åren nu.

Suttit och tittat på discovery nu hela kvällen, ormar,ormar,ormar. FY fan vilka jävla äckliga djur, får gåshud bara att titta på dem, skulle nog lätt svimma om jag mötte en i skogen, har bara sett ngra små på marken när jag varit ute m Landola och ridit under åren, men då är det ingen fara alls. Dem är bara slemmiga och onödiga.

Nu ska vi ta på oss och ta en kvällspromenad för att inte svullna upp totalt, uäck, jag börjar känna mig lite fluffig, fast det är nog bara något jag fått för mig, mamma är lite orolig för mig att jag blivit smal, men det passar ju mig i helhet, varit knubbig alldeles för länge förr i tiden, känns skönt att slippa tänka på min dubbelhaka som syntes på varenda himla kort förr, usch. Ska försöka leta fram något skojigt kort så får ni se =P.

Det känns skönt att vara tillbaka,

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är ju faktiskt rätt mysigt att bo lite närmre på varandra :p det är ju det chris o jag egentligen gjort fram till nu. Vi flyttar 1/1. Hoppas väl att vi ska kunna flytta in lite tidigare, men däromkring det datumet. Jag är superglad just nu! :D Kramar

    2007-10-08 | 23:22:41
    Bloggadress: http://sabinacadbrand.blogg.se

Kommentera inlägget här: