first day of my life

gul t-shirt

Kategori: livet

Är helt lullig nu efter ett hett dopp i jaquzzin, fast blev ganska fort uttråkad eftersom ingen ville hoppa i efter mig i det 39 gradiga vattnet. Desto mer bubblor till mig helt enkelt.

Använt min kamera ganska flitit idag och Emmie♥, tompas systerdotter fick vara modell mest hela tiden, vi var uppe hos dem och åt lunch och myste, tråkigt att man inte hinner ses mer, hon växer så mycket mest hela tiden. Ska lägga upp lite bilder när vi kommit ner till Halmstad igen, kommer nog bli fler bilder i helgen. Imorgon ska vi in till Linköping och på Oktoberfest hos Pillan & Markus. Ser fram emot det riktigt mycket, ska bli kalaskul att träffa alla gamla vänner igen, nu när alla är på sina olika håll i Sverige.

Det är kalltkallt här uppe i norr, känns som det nästan ligger snö i luften, man vet aldrig, det skulle inte göra mig någonting, snö är ganska mys, och precis som Lii fick jag till och med lite julkänslor igår när vi traskade på stan.

Morgondagen bjuder på en tripp till Mantorp med Tompa och mamma för att leta soffa, jihoo. Ska sola en gång till så man känner sig lite fräsh inför kvällen oxå,

nu ska jag bara chokladbollar tror jag,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: