first day of my life

en tå i sjön

Kategori: livet

Nu har jag varit uppe, inte så länge iofs och hunnit plockat lite kläder, ringa frisören till mig och min syrra, så klockan 14.30 på torsdag blir vi snygga och heta igen på mammas bekostnad, har jag sagt hur underbar min mamma är?!.. Kalas. Har gingt gyn o fixat nya p-piller, mycket viktigt, och så ska vi ringa en snubbe om lägenhet när tompa slutat skolan sen. Det luktar ruttet här inne, men pallar inte diska, ska iväg till bibblan där Emelie och Camilla sitter och lämna en bok som de behöver låna, frivilligt på min lediga dag :D
 
Imorgon är det försoningsgasque pågång, tydligen 97anmälda och det ska bli SKITskoj. Undrar dock om de kan slå lördags tentafest hemma hos Dan. Fy fan vilket röj, folk var som tokiga och hur fulla som helst :D. Bildbevis finns på facebook, såklart. Kl 07:00 ringer klockan sen på torsdagsmorgonen eftersom mitt tåg går 08:00 -gäsp-. Det kommer bli en lååång tågtur, jag känner det på mig =P.

Bäst jag klär mig nu så flickorna slipper vänta, jag ska städa, sen, jag lovar.

tjoop

Kommentarer


Kommentera inlägget här: